Як автоматизувати маркетинг за допомогою тригерних розсилок?
Тригерні розсилки – це листи, перед якими складно встояти. На відміну від добре відомих масових розсилок, які відправляються довжелезному списку підписників в єдиному єкземплярі, отримувач тригерного листа думає, що він єдиний, кому приходить саме цей лист. Такий індивідуальний підхід пояснюється принципом роботи тригерної розсилки.
Підписник отримує лист в єдиному випадку: коли сам цього захоче. Такий вид розсилки – це відповідь на дії користувача під час взаємодії з вашим сайтом, листом, абощо. Кожен клієнт отримує лист з різним контентом в залежності від етапу купівлі, на якому він знаходиться, залученості і особистих уподобань.
Персоналізація і сегментація – популярні прийоми, які дозволяють маркетологам відправляти по-справжньому релевантні листи, а не те, що зазвичай називають спамом. Якщо ви розіб’єте свою базу на велику кількість сегментів згідно різних критеріїв, вдячність отримувачів буде відображена в конверсіях.
Від теорії до практики
Ми дали визначення тригерним розсилкам, з’ясували, чим вони відрізняються від звичайних масових листів. А тепер давайте розглянемо на практиці типи тригерних листів і дії користувачів, що їх спонукають.
- Лист с подвійним підтвердженням підписки
Якщо ви хочете бути саме тим брендом, на розсилки якого дійсно очікують, відправляйте лист з подвійним підтвердженням підписки. Користувач, який вважає бренд корисним, не полінується і зайде на пошту, щоб перейти за посиланням і стати підписником. Це перший крок до збору зацікавленої аудиторії.
- Привітальний лист
Відправляйте привітальний лист після реєстрації підписника, щоб одразу залучити до спілкування і налаштувати на дружелюбну співпрацю. Подякуйте за реєстрацію, повідомте про переваги вашого бізнесу, які проблеми клієнта він допоможе вирішити, запропонуйте щось корисне безкоштовно. Дайте можливість встановити email вподобання: регулярність email розсилок та бажані теми.
- Лист про переглянуті товари
Навряд чи користувач вирішить придбати товар після першого знайомства із сайтом. Він матиме сумніви, буде шукати відгуки, а може і взагалі передумати. Відправте такий лист і нагадайте, чому вашому бренду можна довіряти, які у вас переваги в порівнянні з конкурентами, і як зробити замовлення. Запропонуйте обмежений в часі промокод на знижку на переглянуті товари, додайте посилання на акції та найвигідніші пропозиції. Залиште номер телефону або email відділу турботи про клієнтів, якщо у користувача будуть складнощі.
- Лист про покинутий кошик
Що завгодно могло завадити клієнту зробити покупку: висока загальна вартість товарів, незручний спосіб оплати, вартість доставки, помилка під час оформлення замовлення, довгий процес реєстрації на сайті. Відправляйте лист про покинутий кошик протягом години після того, як користувач залишив товар. В листі нагадайте про товар, додайте фото, вкажіть загальну суму, запропонуйте схожі товари. Не забудьте вставити посилання на сторінку оформлення замовлення.
- Лист-підтвердження замовлення
Відправляйте лист-підтвердження замовлення, щоб зняти страхи клієнта. Після оформлення замовлення кожен користувач хвилюється, що буде далі з його замовленням. Повідомте його, що ви отримали заявку, вона в процесі обробки і, що менеджер з продажів обов’язково зателефонує клієнтові.
- Лист про статус доставки товару
Відправляйте такий лист з тієї ж причини, що й попередній – зняти страхи клієнта. Кожен клієнт після оформлення замовлення хвилюється не тільки з приводу того, коли прийде товар, та чи отримає він його взагалі. Тримайте покупця в курсі статуса доставки товару. В листі нагадайте про замовлений товар, місце і дату прибуття, суму до сплати, і попередьте про кількість днів, протягом яких він зберігається у відділенні безкоштовно. Додайте кнопку-посилання на товарно-транспортну накладну, щоб клієнт міг з легкістю відслідкувати доставку.
- Лист з проханням залишити відгук про покупку
Якщо ви забезпечуєте клієнтів відмінним користувацьким досвідом, про це мають знати всі! Попросіть покупця залишити відгук через кілька днів після отримання замовлення – клієнту буде приємно знати, що його думка важлива, а відгуки ви зможете розмістити на сайті, щоб потенційним клієнтам не довелося довго думати, чи варто у вас купувати.
Дивіться, який чарівний лист отримують покупці Bigl.ua, мабуть, складно стриматися і не натиснути «Залишити відгук».
- Лист з нагадуванням про обмежену в часі знижку
Особлива дата, свято, ювілей – чудові приводи нагадати клієнтам про ваш класний бренд і підвищити продаж товарів. Відправляйте такий лист два або три рази перед бажаною датою, запропонуйте спокусливу знижку, і додайте таймер з часом до закінчення акції. Не забувайте враховувати особисті вподобання кожного клієнта і насолоджуйтесь результатами!
- Реактиваційний лист
Гадаєте, якщо користувач не відвідує ваш сайт і не відкриває листів, ви його втратили? Аж ніяк! Існує багато причин бездіяльності підписника, а дізнатися про них можна, відправивши реактиваційний лист. Запитайте клієнта, чому він давно не взаємодіє з вашим брендом, запропонуйте пройти онлайн-опитування і, звісна річ, дайте вагомий привід повернутися. А якщо підписник продовжує ігнорувати листи, видаліть його з вашого списку розсилки, щоб не витрачати час даремно.
Ми розглянули найвідоміші приклади тригерних розсилок і з’ясували, в яких випадках їх відсилати. Настав час дізнатися, який сервіс стане вам у нагоді.
Оскільки тригерні розсилки є частиною автоматизації маркетингу, слід обрати сервіс, який займається масовими email розсилками.
Ми обрали сервіс SendPulse, тому що тригерні розсилки в ньому доступні на найдешевшому тарифі. Наприклад, 2500 підписників будуть вам коштувати 210 грн, а 5000 – 484 грн. Це поки що найнижча ціна за тригерні розсилки, яку ми зустрічали.
Чому варто відправляти тригерні розсилки в SendPulse?
- Багатоканальність
В одній серії листів ви можете поєднувати три канали доставки повідомлення: email, web push, SMS. Наприклад, відправляйте привітальний email, повідомляйте про нові товари через web push канал, інформуйте про статус доставки через SMS.
- Детальна сегментація
В Automation 360 э три елементи, які дозволяють відправляти підписникам релевантні та індивідуальні листи: «Фільтр», «Умова», «Дія».
За допомогою елемента «Фільтр» відправляйте різні пропозиції чоловікам і жінкам, користувачам, які живуть в різних країнах, містах тощо.
Використовуйте «Умову», щоб відправити наступне повідомлення залежно від дій підписника. Наприклад, якщо отримувач не прочитав лист про покинутий кошик, в наступному запропонуйте знижку або безкоштовну доставку. Якщо у вас є лояльні клієнти, які регулярно купують, віддячте їм приємним подарунком.
Елемент «Дія» дозволяє керувати адресами підписників: переміщувати їх в інші списки розсилки залежно від залученості аудиторії. Наприклад, у вас є сегмент підписників, які давно не відкривали ваши листи. Перемістіть їх в окремий список розсилки, щоб відправити реактиваційний лист.
- Підрахунок конверсій
Сервіс рахує конверсії по кожному повідомленню незалежно від каналу доставки. Ви можете прослідкувати шлях кожного підписника у вашому ланцюжку листів.
Як відправляти тригерні розсилки в SendPulse?
Перш ніж створювати тригерну розсилку, зареєструйте в сервісі потрібну вам подію. В SendPulse є 3 види стандартних подій: «Реєстрація», «Покупка», «Покинутий кошик» і одна подія, яку ви можете налаштувати під власний бізнес – «Кастомна подія». Налаштовуйте події в «Менеджері подій».
Щоб створити тригерну розсилку, перейдіть в «Авторозсилки» і оберіть «Automation 360». Введіть назву розсилки, оберіть адресу відправника, встановіть дні і час для відправки.
Це робоче поле Automation 360. Справа ви обираєте подію для розсилки. Наприклад, додавання підписника. Оберіть адресну книгу, в яку він потрапить.
Далі, зліва обирайте елементи. Наприклад, якщо користувач долучився до вашого списку розсилки, відправте йому привітальний email, в який ви можете одразу додати фільтр, щоб чоловіки і жінки потрапляли до різних адресних книг. Детально про «Фільтр», «Умову» і «Подію» ми писали вище. Канали доставки повідомлень ви можете вільно поєднувати в одній серії листів.
Використовуйте «Мету», щоб слідкувати за досягненням поставлених цілей. Наприклад, ваша мета – продати тур, і якщо ви її досягаєте, клієнт отримає лист з подякою. Ви можете зупинити розсилку після досягнення мети. Додавайте до 50 елементів в одну серію.
Більш детально познайомитися с функціоналом продукту ви можете на сайті SendPulse. Служба турботи про клієнтів неодмінно вам допоможе, звертайтеся цілодобово.
Успішних тригерних розсилок!