commerce-information
Без категорії

Способи збору цінної інформації про сайти конкурента

Вивчення даних про конкурентів – важливий етап в роботі будь-якого бізнесу. Знати сильні і слабкі сторони гравців на ринку повинен кожен підприємець, якому не байдуже майбутнє його справи. Я опишу кілька інструментів, які допоможуть вам визначитися зі стратегією розвитку і провівши аналіз зрозуміти де ви знаходитесь.

1. SemRush і Similar Web

Сервіси аналоги, які допоможуть з оцінкою рейтингу сайтів конкурентів. Для порівняння рекомендую скористатися відразу двома інструментами. У безкоштовному варіанті ви зможете переглянути різну інформацію:

  • основне джерело трафіку;
  • якість трафіку;
  • приблизна кількість трафіку;
  • приблизний дохід з монетизації.

Мінус Семраш в тому що він не має українського сектора пошуку, доведеться використовувати google.ru. Також сервіси підійдуть тільки серйозним проектам, починаючим сайтам вони навряд чи допоможуть. Платні послуги відкриють вам максимум повної інформації аж до пошукових запитів конкурента, його контекстної націленості і адреси сторінок з беклінками.

Скажу ще, що Сімілар Веб дещо перевищує конкурента по функціоналу.

2. Сервіс-шпигун по контекстній рекламі Advse

Сервіс північного сусіда дозволяє виловити ключові фрази конкурентів в контекстній рекламі Google і Яндекс. Корисна інформація з якої все ж доведеться працювати далі.

Інша корисна функція – ввівши свої ключові фрази – ви можете отримати повний список конкуруючих сайтів.

3. Сервіс-шпигун тизерної реклами Advancets

Якщо ви взялися за просування лендінгу – цей сервіс допоможе зібрати інформацію про тизери у вашій тематиці.

Facebook Comments
admin (Author)