Створення Інтернет-магазину, покрокова інструкція
У цьому матеріалі мова піде про важливі етапи, які необхідно пройти майбутньому власнику Інтернет магазину. Отже створення Інтернет-магазину з нуля: з чого почати?
Крок перший – підготовка до створення інтернет-магазину
Підготовку до створення Інтернет магазину варто почати з опису ідеї. Напевно ви вже вирішили чим саме збираєтеся торгувати, а значить ідея-концепт вже готові. Важливим критерієм є перевірка з допомогою Google Keyword Tool або Yandex Wordstat пошукових запитів по вашим майбутнім товарам, за допомогою цих сервісів можна приблизно оцінити наскільки користувачі Інтернету зацікавлені товарною пропозицією і взагалі чи варто братися за ідею. Опишіть бізнес план, порахуйте витрати, ціну на топові товари, попит і вихід на точку окупності.
Крок другий – вивчення конкуренції
Тепер складіть таблицю конкурентів з посиланнями на їхні магазини, докладно вивчіть не менше 10 топ конкурентів, все що вам вдасться про них дізнатися стане незамінною інформацією, виписуйте їх особливості, переваги та недоліки – це допоможе вам у майбутньому. Якщо вам пощастило знайти незайняту нішу – вивчіть магазини близьких сфер, їх методи роботи та просування.
Крок третій – написання технічного завдання для Інтернет-магазину
Скласти технічне завдання для Інтернет-магазину вам допоможе попередній крок. Зараз почніть опис кожної сторінки магазину, всіх етапів вибору товару, замовлення, покупки, роботу додаткових модулів і функціоналу. Технічне завдання (ТЗ) – один з найважливіших документів, який неодноразово допоможе уникнути проблем з розробниками і ясно бачити кінцеву мету.
Крок четвертий – вибір розробника
Не важливо буде це студія чи фрілансери. Відштовхуватися потрібно від можливостей бюджету. Якщо бюджет обмежений, ви зможете знайти і дешеві варіанти розробки Інтернет-магазину, а якщо кошти дозволяють шукайте комерційні рішення. Порада: не віддавайте проект першій студії яка вам трапілась, порівняйте декілька пропозицій надавши своє техзавдання, звертайте увагу на ціну, компетентність менеджера, який з вами спілкується, розпитайте про пропоновану CMS, дізнайтеся чому вони зробили свій вибір.
Обов’язково дізнайтеся відгуки про людину або компанію, з якою збираєтеся працювати. Особливо цінними будуть негативні відгуки!
Крок п’ятий – розробка Інтернет магазину
Ніколи не залишайте процес розробки без нагляду, яким би професійним і працьовитим вам не здався виконавець. Розбийте процес на етапи, встановіть дедлайни і чек-поінти, перевіряйте кожен етап розробки, попросіть надати вам доступ до тестового сайту, де ви відразу зможете перевіряти роботу і робити зауваження.
Розробка Інтернет-магазину складається з:
- підготовка ТЗ;
- фронт-енд – створення дизайну, верстка;
- Бек-енд – створення магазину, підключення модулів;
- тестування.
Відразу скажу, що без багів практично ніколи не обходиться. Правильно працювати з багами варто склавши онлайн-документ, в якому буде відображатися опис проблеми – час її закриття та статус. Вам доведеться запастися терпінням і постійно перевіряти роботу магазину багато разів.
На виході, дотримуючись вищевикладених порад, ви отримаєте готовий працюючий магазин – саме час зайнятися його просуванням.
Якщо у вас виникли складнощі з розробником або на іншому етапі – я завжди готовий надати вам консультацію.