маркетинг

Що таке SEO простою мовою

SEO для власників бізнесу

Досі безліч власників бізнесу, які рекламуються в Інтернет губляться коли мова заходить про просування у мережі, тому я вирішив розписати те, що як правило розповідаю кожному своєму клієнту перед початком співпраці.

Ця публікація корисна:

  • власникам малого бізнесу,
  • бізнесменам-новачкам у мережі,
  • усім хто вперше стикається з Інтернет-маркетингом.

Що таке трафік і звідки він надходить?

Трафік – простою мовою, це відвідування вашого сайту, сторінки продукту, цільової сторінки, це кількість відвідувань на проміжок часу

Трафік = відвідувачі / день (місяць, …)

Трафік надходить з різних каналів:

  • Природний пошук (це пошуки ваших потенційних клієнтів в пошуковиках, н/п Google, через які люди потрапляють на сайт)

  • Контектсна реклама (це оплачені рекламні місця в результатах пошуку)

контекстна реклама

  • Соціальні мережі (реклама та природні переходи)
  • Прямі заходи (це коли Ваш клієнт знає адресу вашого сайту і вводить його в браузері)
  • Email (перехід з посилань у електронній пошті)
  • Реферальний трафік (посилання на інших сайтах)

Це основні канали. Для підприємця важливо, щоб ціна нового клієнта була якомога нижчою. З усіх цих каналів з різними результатами для різних сфер бізнесу ціна може різнитися, проте зазвичай ціна клієнта з природного пошуку виявляється найнижчою, власне тому SEO – як інструмент є найпривабливішим.

Який канал обрати?

Кожний канал має свої переваги і недоліки, проте неможливо знайти загальну формулу, яка буде корисна усім, все залежить від вашого товару чи послуги, ЦА (цільової аудиторії), сезону, бюджетів і тд.

Природний пошук 

Природний пошук користується найбільшою довірою, оскільки люди схильні менше довіряти рекламі, проте це гра в довгу, щоб новий сайт вивести на необхідні конкурентні позиції доводиться працювати не менше 4 місяців – цим і займаються SEO-спеціалісти.

Переваги: ціна 1 клієнта, довіра

Недоліки: час на розкрутку

Приблизний бюджет: $ 200 (разово) + при потребі $ 300-700/міс

Контектсна реклама 

Це найшвидший метод, його дуже зручно використовувати щоб перевірити бізнес-ідею, перевірити ефективність сторінки, готовність ринку прийняти ваш товар. При грамотній

Переваги: швидкість появи в пошуку

Недоліки: дещо вища ціна

Приблизний бюджет: $ 100-400

Соціальні мережі

Для деяких видів бізнесу – можуть бути єдиним і найкращим каналом приведення клієнтів, проте для більшості це додатковий інструмент, який ефективно показує себе у зв’язці з іншими каналами.

Переваги: високий рівень довіри, прямий контакт з аудиторією

Недолікидеяким видам бізнесу не підходить

Приблизний бюджет: $ 100-300

Email

Специфічний канал, який дає ефект якщо ви працюєте з власною аудиторією.

В ідеалі Ваша маркетингова стратегія повинна опиратись на декілька каналів.

Що робити з SEO?

SEO просування поділяється на кілька етапів, кожний з яких можна частково виконати самостійно або за допомогою готових сервісів, якими сьогодні користуються ті ж спеціалісти. На сьогодні вони досить зручні і зрозумілі.

  1. Збір семантики (семантичне ядро сайту) – це уся сукупність пошукових запитів цільової аудиторії, яка цікавить ваш бізнес.
  2. Аудит сайту – перед тим як щось робити варто оцінити в якому стані з точки зору SEO ваш проект.
  3. Внутрішня оптимізація сайту – роботи над сайтом відповідно до результатів аудиту.
  4. Зовнішня оптимізація сайту – роботи по виведенню сайту на вищі позиції з допомогою впливу зовнішніх чинників (статейне просування, лінкбілдинг, тощо).
  5. Аналіз та звіти

З трьома першими етапами і аналітикою можна впоратись використовуючи веб-сервіс SERP

Перевага сервісу у тому, що в ньому є безплатний пакет, де ви можете спочатку спробувати його у дії, сервіс зробить оцінку вашого проекту та надасть вам цінні рекомандації.

Переходьте за посиланням

Serpstat

Facebook Comments
admin (Author)