Що таке SEO простою мовою
SEO для власників бізнесу
Досі безліч власників бізнесу, які рекламуються в Інтернет губляться коли мова заходить про просування у мережі, тому я вирішив розписати те, що як правило розповідаю кожному своєму клієнту перед початком співпраці.
Ця публікація корисна:
- власникам малого бізнесу,
- бізнесменам-новачкам у мережі,
- усім хто вперше стикається з Інтернет-маркетингом.
Що таке трафік і звідки він надходить?
Трафік – простою мовою, це відвідування вашого сайту, сторінки продукту, цільової сторінки, це кількість відвідувань на проміжок часу
Трафік = відвідувачі / день (місяць, …)
Трафік надходить з різних каналів:
- Природний пошук (це пошуки ваших потенційних клієнтів в пошуковиках, н/п Google, через які люди потрапляють на сайт)
- Контектсна реклама (це оплачені рекламні місця в результатах пошуку)
- Соціальні мережі (реклама та природні переходи)
- Прямі заходи (це коли Ваш клієнт знає адресу вашого сайту і вводить його в браузері)
- E–mail (перехід з посилань у електронній пошті)
- Реферальний трафік (посилання на інших сайтах)
Це основні канали. Для підприємця важливо, щоб ціна нового клієнта була якомога нижчою. З усіх цих каналів з різними результатами для різних сфер бізнесу ціна може різнитися, проте зазвичай ціна клієнта з природного пошуку виявляється найнижчою, власне тому SEO – як інструмент є найпривабливішим.
Який канал обрати?
Кожний канал має свої переваги і недоліки, проте неможливо знайти загальну формулу, яка буде корисна усім, все залежить від вашого товару чи послуги, ЦА (цільової аудиторії), сезону, бюджетів і тд.
Природний пошук
Природний пошук користується найбільшою довірою, оскільки люди схильні менше довіряти рекламі, проте це гра в довгу, щоб новий сайт вивести на необхідні конкурентні позиції доводиться працювати не менше 4 місяців – цим і займаються SEO-спеціалісти.
Переваги: ціна 1 клієнта, довіра
Недоліки: час на розкрутку
Приблизний бюджет: $ 200 (разово) + при потребі $ 300-700/міс
Контектсна реклама
Це найшвидший метод, його дуже зручно використовувати щоб перевірити бізнес-ідею, перевірити ефективність сторінки, готовність ринку прийняти ваш товар. При грамотній
Переваги: швидкість появи в пошуку
Недоліки: дещо вища ціна
Приблизний бюджет: $ 100-400
Соціальні мережі
Для деяких видів бізнесу – можуть бути єдиним і найкращим каналом приведення клієнтів, проте для більшості це додатковий інструмент, який ефективно показує себе у зв’язці з іншими каналами.
Переваги: високий рівень довіри, прямий контакт з аудиторією
Недоліки: деяким видам бізнесу не підходить
Приблизний бюджет: $ 100-300
E–mail
Специфічний канал, який дає ефект якщо ви працюєте з власною аудиторією.
В ідеалі Ваша маркетингова стратегія повинна опиратись на декілька каналів.
Що робити з SEO?
SEO просування поділяється на кілька етапів, кожний з яких можна частково виконати самостійно або за допомогою готових сервісів, якими сьогодні користуються ті ж спеціалісти. На сьогодні вони досить зручні і зрозумілі.
- Збір семантики (семантичне ядро сайту) – це уся сукупність пошукових запитів цільової аудиторії, яка цікавить ваш бізнес.
- Аудит сайту – перед тим як щось робити варто оцінити в якому стані з точки зору SEO ваш проект.
- Внутрішня оптимізація сайту – роботи над сайтом відповідно до результатів аудиту.
- Зовнішня оптимізація сайту – роботи по виведенню сайту на вищі позиції з допомогою впливу зовнішніх чинників (статейне просування, лінкбілдинг, тощо).
- Аналіз та звіти
З трьома першими етапами і аналітикою можна впоратись використовуючи веб-сервіс SERP
Перевага сервісу у тому, що в ньому є безплатний пакет, де ви можете спочатку спробувати його у дії, сервіс зробить оцінку вашого проекту та надасть вам цінні рекомандації.