Релевантність
Ви напевне часто задавались питанням конверсії, поруч із ним стоїть ще одне, не менш важливе поняття, яке прямо впливає на конверсію.
Релевантність – це відповідність сторінки сайту очікуванням відвідувача. Змоделюємо ситуацію ви бажаєте переглянути серію Гри престолів і вводите пошуковий запит: гра престолів
перші дві позіції видачі нерелевантні, оскільки ваша мета не почитати про серіал чи довідатися якісь факти, а переглянути фільм. Часто вебмайстри чи інтернет-магазини навмисне підстроються під запити для того, щоб якомога більша кількість людей зайшла на їх сайт. При тому відвідувачі, помітивши нерелевантний вміст, одразу йдуть з сайту.
Для підвищення конверсії необхідно:
- проводити аналітику відвидуваності;
- правильно скласти портрет цільової аудиторії;
- відповідно до запитів вашої аудиторії формувати якісний контент;
- правильно формувати заголовки сторінок та сніппет.
Facebook Comments