конверсия
Без категорії

Конверсія для власника сайту

Конверсія в Інтернет-маркетингу

Конверсія для Інтернет-маркетолога – це співвідношення числа відвідувачів сайту, які вчинили цільову дію ( наприклад купівля, реєстрація, підписка, іноді відвідування певної сторінки сайту або перехід за посиланням) та загального числа відвідувачів web-сайту. Як правило конверсія вимірюється у відсотках.

Приміром: ви власник інтернет-магазину, який продає якийсь товар. Припустимо, в день в ваш магазин заходить 1000 унікальних користувачів. Протягом дня ви отримуєте 9 замовлень. Таким чином відсоток відсоток конверсії дорівнює 0,9% (9 замовлень / 1000 відвідувань * 100 = 0,9%) тобто практично 1%.

Ось тут виникає Інтернет маркетинг. Ви як власник магазину зацікавлені не в 9-ти, а в 20 і 50 замовленнях, тому вам потрібно підняти конверсію, а для цього ви будете застосовувати різні методи інтернет-маркетингу.

Для копірайтера, продавця, рекламодавця або SEO-спеціаліста в конверсію вкладаються трохи різні значення, але для всіх це ефективність інструменту з яким вони працюють.

багатолика конверсія

Продавець в успішній конверсії бачить кількість продажів до кількості контактів. Копірейтер вкладає в поняття кількість реалізованих дій до кількості прочитаних текстів (підписок, реєстрацій, купівель, завантажувань). Дизайнер рекламного банера – кількість кліків до кількості переглядів.

Facebook Comments
admin (Author)