Оголошення в Google Adwords та Яндекс Дірект
Ефективність контекстної реклами залежить від кількох важливих моментів:
- добре налаштована кампанія (ключові фрази, мінус слова etc)
- правильно складене оголошення;
- юзабіліті сторінки акцептора.
Ці три чинники визначають наскільки клікабельними будуть ваші посилання і яка буде конверсія. Існують різні думки до чого потрібно прагнути в першу чергу, але в будь-якому випадку, якщо один з моментів пропустити, то конверсія буде низькою, а гроші на рекламу подаровані пошуковику даремно.
Перше на що я хочу звернути увагу – грамотне оформлення оголошення. І тут важливу роль відіграє копірайтер. Не полінуйтеся знайти професіонала, який знає свою справу, адже на дворі 21 століття і ми не торгуємо на ярмарку, а ще сьогодні можна побачити оголошення, які більше б підійшли торговцю на ринку, який хвацько закликає покупця. Приклади про які буде йти мова грунтуються на реальній кампанії одного Інтернет магазина.
Коли до мене звернувся власник бізнесу з проханням проаналізувати його кампанії, розглянувши ситуацію я помітив дуже високі показники в одних оголошеннях і практично нульові кліки в інших. Дана реклама проводилася в Яндексі на території Росії. Назву магазину я приховаю зі зрозумілих причин.
Давайте спробуємо розібратися на конкретних прикладах: У всіх оголошень показник CTR (відношення показів до клікам) становив від 5 до 0. Тобто тільки 5% користувачів, що побачили оголошення клікнули на нього.
З оголошень можна зробити наступний висновок:
Не можна говорити про обмін або повернення в рекламному оголошенні – де ця опція може бути плюсом це сторінка, але аж ніяк не оголошення в контекстній рекламі. Перший меседж, який ви адресуєте покупцеві дуже важливий. Він діє приблизно так само, як якщо б Вам лікар на прийомі порадив застрахувати себе перед операцією.
Не варто звертатися до покупця на ти, та ще й в умовно дотепній формі, фрази “Товар чекає”, “Купа товару, підходь вибирай” доречні на ринку, але не в Інтернеті.
Всі три оголошення об’єднує спільна риса – неграмотно складений текст. Адже текст повинен бути продаючий, рекламний, а іншими словами націлений на аудиторію. Якщо Ви створюєте оголошення для Інтернет магазину, значить варто згадати про це в тексті, тим більше що саме в цьому випадку найвищий CTR мали ті оголошення у яких була згадка про Інтернет магазин. У тій же кампанії було кілька оголошень з CTR більш 40. І всі вони мали конкретні дані про товар.
Також вказівка на те, що посилання приведе в Інтернет магазин – ще нікому не нашкодила. З іншого боку варто пам’ятати, що контекстна реклама це динамічна сфера і прийоми працюють сьогодні, через півроку можуть виявитися неефективними, найпрогресивніші магазини постійно аналізують показники і застосовують відповідно заходи по поліпшенню як оголошень так і юзабіліті сайтів.