Інтернет-магазин з нуля
Як відкрити інтернет-магазин з нуля
Керівництво для старту Інтернет магазину – з чого почати, як відкрити, на що звернути увагу…
Переваги власного інтернет-магазину
Все більше людей сьогодні бачать своє майбутнє у власному бізнесі, працювати на себе щоразу більш привабливо, а часто перспективніше, оскільки мотивація у своїй справі набагато вище, та й є шанс стати незалежним від зарплати раз на місяць. З багатьох варіантів бізнесу, інтернет-магазин є одним з найбільш цікавих варіантів.
Переваг багато:
- достатньо просто в технічному плані, існує безліч компаній і фрілансерів з великим портфоліо,порівняно легко організаційно, давно відомі схеми діяльності e-commerce, досить лише вибрати ту, яка найбільш підходить саме вам,
- інтернет – магазин з нуля – це мінімум вкладень, подумайте скільки всього потрібно пройти перед запуском офлайн магазину, в той же час інтернет магазин можна зробити від декількох днів до двох місяців, залежно від рівня магазину,
- мінімум співробітників – є організаційні моделі, при яких співробітники не потрібні взагалі, практично усі етапи бізнес-процесу можна віддати на аутсорс.
Що продавати?
Тепер одне з найбільш важливих питань – що продавати? І тут у нас безліч варіантів, в першу чергу нам потрібно орієнтуватися на те, що має попит на ринку (чохли для iphone, чоловічі сорочки, дитячі візки), або є трендом (аксесуари для хіпстерів, хендмейд мило, будь-які новинки), або вам вдасться зайняти нову незвідану нішу, в якій ніхто ще не працює і завоювати ринок.
Про технічну сторону питання: Як відкрити інтернет – магазин?
Відкрити інтернет – магазин без вкладень – цілком реально навіть з мінімальним ресурсом. Кілька кроків до запуску:
1.Аналіз товару
Нам потрібно проаналізувати попит на товар, яким збираємося торгувати. Тут нам на допомогу прийдуть спеціальні сервіси: Яндекс Вордстат та Google Keyword Tool. З їх допомогою ми можемо проаналізувати зацыкавленість певними товарами, їх популярність в різних регіонах і отримати інші цінні відомості.
2. Оцінка рівня конкуренції
Другим, важливим кроком є оцінка гравців на ринку, з якими доведеться зіткнутися. Не варто вириватися на ринок, якщо на ньому вже працюють гіганти e-commerce, про такі ніші як побутова техніка та мобільні телефони краще забути, якщо звичайно ви не володієте величезним бюджетом і унікальною стратегією, в якій впевнені на 101%.
Варто придивитися до групи товарів, що не користуються надмірним попитом, часто люди купують їх через особливі властивості. Сучасним трендом є речі або аксесуари, які виготовлені руками або під цікавим новим брендом. Зверніть увагу на якість виробів.
3. Ціна і націнка
У сфері онлайн продажів давно встановилися правила роботи та побудови бізнес процесів. Одне з таких правил звучить так: чим більше собівартість товару, тим менше націнка і навпаки. Тобто націнка на товар встановлюється в залежності від собівартості. Придивіться до діючих магазинах і ви помітите, що майже завжди правило працює, особливо в успішних магазинах.
Яку платформу вибрати для інтернет-магазину?
Другим за важливістю питанням є вибір платформи для інтернет-магазину. Залежно від цього будуть коригуватися наші наступні кроки. Але в будь-якому випадку зареєструйте домен інтернет-магазину. Отож у у нас є кілька варіантів:
- Створення інтернет магазину у веб-студії або з фрілансером на готовій платформі (CMS). Це найбільш популярний спосіб, оскільки він надає можливість залучити фахових спеціалістів. Зараз існує великий вибір платформ створених саме для побудови інтернет-магазинів. Одні з найвідоміших: Owox, 1С-Бітрікс, OpenCart, Umi. Спочатку знайомство може здатися складним, але незабаром ви переконаєтеся у перевагах CMS. Головне це зрозуміти прицнип роботи бізнес процесів, проконсультувати я можу особисто по скайпу pavlo.malkovych або телефоном 093 9954006.
- Створення інтернет-магазину з використанням онлайн платформ. Детальніше можна ознайомитись у моєму огляді SaaS за посиланням. Цей шлях досить практичний, особливо якщо у вас немає часу на спілкування з менеджерами / програмістами, і немає бажання занурюватись в інтерфейси CMS. З іншого боку онлайн платформа цілком може підійти навіть для великих проектів.
Якщо ви все ж вибрали шлях розробки – варто потурбуватися про вибір хостингу.
Логістика
Отже, ви вже визначилися з товаром, інтернет-магазин створений, пора зайнятися офлайн роботою. Перше – це питання логістики. Спочатку опишіть умови доставки та способи отримання товару на відповідній сторінці сайту. Опишіть якомога більше варіантів, адже багато людей хочуть мати можливість вибору, навіть якщо більшість користується одним способом.
Прийом платежів
Тепер пора організувати процес отримання грошей, якщо це не післяплата, потрібно підключити сервіс онлайн платежів, наприклад LiqPay або його аналог. Не можна забувати про декілька способів оплати, в будь-якому випадку слід залишити можливість оплати готівкою або банківським переказом.