internet магазин
блог

Створення Інтернет-магазину, покрокова інструкція

У цьому матеріалі мова піде про важливі етапи, які необхідно пройти майбутньому власнику Інтернет магазину. Отже створення Інтернет-магазину з нуля: з чого почати?

Крок перший – підготовка до створення інтернет-магазину

Підготовку до створення Інтернет магазину варто почати з опису ідеї. Напевно ви вже вирішили чим саме збираєтеся торгувати, а значить ідея-концепт вже готові. Важливим критерієм є перевірка з допомогою Google Keyword Tool або Yandex Wordstat пошукових запитів по вашим майбутнім товарам, за допомогою цих сервісів можна приблизно оцінити наскільки користувачі Інтернету зацікавлені товарною пропозицією і взагалі чи варто братися за ідею. Опишіть бізнес план, порахуйте витрати, ціну на топові товари, попит і вихід на точку окупності.

Крок другий – вивчення конкуренції

Тепер складіть таблицю конкурентів з посиланнями на їхні магазини, докладно вивчіть не менше 10 топ конкурентів, все що вам вдасться про них дізнатися стане незамінною інформацією, виписуйте їх особливості, переваги та недоліки – це допоможе вам у майбутньому. Якщо вам пощастило знайти незайняту нішу – вивчіть магазини близьких сфер, їх методи роботи та просування.

Крок третій – написання технічного завдання для Інтернет-магазину

Скласти технічне завдання для Інтернет-магазину вам допоможе попередній крок. Зараз почніть опис кожної сторінки магазину, всіх етапів вибору товару, замовлення, покупки, роботу додаткових модулів і функціоналу. Технічне завдання (ТЗ) – один з найважливіших документів, який неодноразово допоможе уникнути проблем з розробниками і ясно бачити кінцеву мету.

Крок четвертий – вибір розробника

Не важливо буде це студія чи фрілансери. Відштовхуватися потрібно від можливостей бюджету. Якщо бюджет обмежений, ви зможете знайти і дешеві варіанти розробки Інтернет-магазину, а якщо кошти дозволяють шукайте комерційні рішення. Порада: не віддавайте проект першій студії яка вам трапілась, порівняйте декілька пропозицій надавши своє техзавдання, звертайте увагу на ціну, компетентність менеджера, який з вами спілкується, розпитайте про пропоновану CMS, дізнайтеся чому вони зробили свій вибір.

Обов’язково дізнайтеся відгуки про людину або компанію, з якою збираєтеся працювати. Особливо цінними будуть негативні відгуки!

Крок п’ятий – розробка Інтернет магазину

Ніколи не залишайте процес розробки без нагляду, яким би професійним і працьовитим вам не здався виконавець. Розбийте процес на етапи, встановіть дедлайни і чек-поінти, перевіряйте кожен етап розробки, попросіть надати вам доступ до тестового сайту, де ви відразу зможете перевіряти роботу і робити зауваження.

Розробка Інтернет-магазину складається з:

  • підготовка ТЗ;
  • фронт-енд – створення дизайну, верстка;
  • Бек-енд – створення магазину, підключення модулів;
  • тестування.

Відразу скажу, що без багів практично ніколи не обходиться. Правильно працювати з багами варто склавши онлайн-документ, в якому буде відображатися опис проблеми – час її закриття та статус. Вам доведеться запастися терпінням і постійно перевіряти роботу магазину багато разів.

На виході, дотримуючись вищевикладених порад, ви отримаєте готовий працюючий магазин – саме час зайнятися його просуванням.

Якщо у вас виникли складнощі з розробником або на іншому етапі – я завжди готовий надати вам консультацію.

admin (Author)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *