маркетинг

Dodo Pizzа працює на території України під фейковим ім’ям

Російська франшиза Dodo Pizza відома тим, що вдосконалила бізнес-процес IT складовою, завдяки чому стрімко розвивається. Впродовж всього існування бренду Dodo Pizza Федор Овчинніков оминав Україну стороною чи внаслідок політичних поглядів (неодноразово критично відгукувався про чинну владу РФ), чи ситуації неоголошеної війни. Саме тому не всі російські бренди поспішають працювати на українському півострові.

Так чи інакше, а гроші як це часто буває перемагають совість і Dodo запрацювала в Севастополі під брендом Puffin Pizza – як видно щоб натякнути цільовій аудиторії з назвою сильно не вигадували – просто взяли назву іншого птаха друге ім”я якого Пафін https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%83%D0%BF%D0%B8%D0%BA

Стиль бренду це не єдине що поєднує пафінців та додівців:

  • Збережена загальна стилістика сайту: шрифти, структура меню, кольористика
  • Доставка 60 хв – або піца безкоштовно!
  • Акційні пропозиції збігаються майже 1 в 1
  • Найбільша схожість кидається в очі по меню: хоча варто віддати належне: власники піцерії всіляко намагались приховати свій зв”язок з материнською компанією: пункти меню змінили назви та інгридієнти:

  • Додстери перевторились на пафроли: опис подекуди збігається

Що ж моє загальне захоплення мудрим маркетингом та ростом цієї компанії розбилось об питання Криму, тому щиро бажаю Dodo Pizza санкцій очевидних змін у розвитку!

admin (Author)