поведінкові фактори
Без категорії

Просування соціальними та поведінковими факторами

Просування соціальними та поведінковими факторами

Ця стаття сподіваюся, допоможе вам більше дізнатися про просування свого сайту шляхом поліпшенням поведінкових і соціальних факторів. Цього разу ми знову поговоримо про сервіс, а не ручні методи. Movebo – це система, яка дозволяє істотно покращити позиції сайту поліпшенням поведінкових факторів ранжування та поліпшенням соціальних чинників (таких як шарінг, лайки, твіти, коментування). Поговоримо про те, чим цей сервіс може бути вам корисний і яких результатів можна досягнути.

Поведінкові та соціальні фактори в просуванні сайтів

Просування до появи алгоритмів Пінгвіна і Панди виглядало наступним чином: оптимізаторами створювалася релевантна пошуковому запиту сторінка, наповнена певним відсотком ключових фраз, плюс до неї закуповували посилання з більш-менш тематичних сайтів. Сьогодні такими методами завоювати довіру пошукової системи практично неможливо, до слова сказати з’явилося поняття довіри до сайту (trust). Одним з ключових чинників сьогодні стала поведінка користувачів на сайті. Пошуковій системі простіше стежити за відвідувачем і покладаючись на його досвід ранжувати результати видачі.

Якщо поняття поведінковий фактор і соціальні сигнали ні про що вам не говорить, рекомендую ознайомитися у відповідних матеріалах, зараз же поговоримо про найбільш важливі моменти в даній тематиці:

  • показник відмов – його ми можемо побачити в google analytics, він свідчить наскільки ваш сайт відповідає очікуванням відвідувача;
  • час на сайті – близький до показника відмов фактор, якщо людина провела на сайті великий відрізок часу – значить сайт був йому корисний і цікавий;
  • кількість переходів усередині сайту – відповідно чим більше переходів, тим вище довіра до нього.

В цілому ці показники свідчать про зацікавленість користувача вашим сайтом. Щоб детальніше ознайомиться з станом справ на вашому сайті заходимо в розділ Поведінка Google Analytics.

Покращення цих показників – головне завдання вебмайстра і саме в них криється робота над юзабіліті та контентом. Головне правило: природне поліпшення цих факторів – найефективніший спосіб просування, але якщо ви знаходитеся в конкурентній тематиці, природний шлях може зайняти від півроку до кількох років напруженої роботи, тому кращий вихід – суміщення природного способу  з використанням сервісів.

Чи варто користуватися сервісом?

На це питання вам доведеться відповісти самостійно, якщо ви чекаєте від свого сайту прибутку, я б радив вам спробувати цей метод разом з іншими. Хоча особисто я прихильник теорії якісного контенту: роби свою справу якомога краще – і до тебе потягнуться відвідувачі, які готові безкоштовно провести на твоєму ресурсі хвилини і навіть години.

До того ж кожен метод в просуванні може працювати як роками, так і всього кілька місяців, втім зараз поведінкові фактори в тренді. Головна порада при використанні будь-яких сервісів – обережність і любов до деталей, чим більш якісно ви підійдете до налаштувань – тим менше шанс помилитися і попасти під санкції.

Як працює інструмент?

[button link=”https://movebo.ru/?ref=41777″ type=”amethyst” size=”small” ] movebo [/button]

  • Сервіс використовує комп’ютери реальних користувачів з пошукової історією.
  • Пошукові сесії сервісу йдуть разом з природними сесіями.
  • Налаштовується географічний, соціально-демографічний і тематичний таргетинг.
  • Просування працює виходячи з суворих обмежень щодо кількості сесій з 1 пристрою (1-4 добу), кількості переглянутих сторінок і часу на сайті.

Facebook Comments
admin (Author)