Посадочная страница (landing page) - ключ к увеличению продаж
блог

Лендінг пейдж (landing page) – ключ збільшення продажів

Landing page в web-розробці давно вже не новина, а значить вже зроблено перші помилки і отримано цінний досвід, на який сьогодні можна опертися для того, щоб збільшити кількість бажаних дій відвідувача на нашому сайті.

Лендінг пейдж, або посадкова сторінка (landing page)

Спочатку пропоную визначити поняття landing page:

  • для користувача – це сторінка, на якій він опинився по зовнішньому посиланню (з пошуковика, соціальної мережі або клікнувши на банер)
  • для бізнесу – сторінка, на яку спрямована генерація лідів (потенційних покупців товару або послуги) і яка побудована для того, щоб підштовхнути користувача вчинити кінцеве дію (заповнення контактної форми, покупка, завантаження програми, підписка)
  • для розробника landing page – як правило html сторінка (іноді на CMS).

Існують 3 найбільш популярні причини для створення landing page (LP):

  • продати певний товар чи послугу в заздалегідь підготовленій ситуації (наприклад промо-акція, розпродаж)
  • змусити користувача пройти реєстрацію, підписатися на розсилку
  • примусити відвідувача скачати програму або скористатися веб-сервісом.

Етапи-воронки-продаж

Основні принципи побудови ефективної landing page

Тепер обговоримо елементи і фактори, які повинні бути присутні в хорошій landing page.

Заклик до дії (Call to action)

Заклик до дії пропонує користувачеві вчинити певну нами заздалегідь передбачену дію. Один з найпоширеніших прикладів call to action – «Підпишіться на розсилку». Заклик до дії може закликати користувача вчинити якусь дію на сторінці або заповнити контактну / реєстраційну форму. Кілька корисних порад:

  • Виражайтеся ясно і однозначно. Виразно повідомте користувачеві, що і як саме він повинен зробити, а також що буде після цього.
  • Постарайтеся не зловживати закликами до дії. Пам’ятайте що це свого роду еліксир, але його велика кількість може і нашкодити. Коли на сайті їх небагато, людині легко сфокусуватися на тому, що потрібно зробити.
  • Використовуйте кнопки – цей елемент зрозумілий користувачеві набагато краще посилань, хоча технічно – це та ж посилання. Правильний дизайн кнопки зайвий раз зверне увагу на кінцеву дію.
  • Додаткова інформація на сторінці обов’язково має бути присутня. Її завдання переконати потенційного клієнта прийняти необхідну дію. Пам’ятайте, що важливо і правильне розміщення інформації на сторінці.

Заголовок

Якісна landing page, в першу чергу, повинна мати ефективний заголовок, який легко запам’ятовується. Саме цей ключ дає користувачеві розуміння, в чому полягає сенс сторінки і що він не помилився зайшовши за посиланням. Головна мета заголовку – змусити потенційного клієнта користувача залишитися на сторінці. Не захоплюйтеся строкатими і довгими заголовками, сучасна людина не любить багато читати. Поради:

  • Заголовки повинні бути простими і короткими.
  • Цінуйте час користувача, розкажіть йому, що він може отримати на цьому сайті.
  • Дизайн не повинен відволікати увагу користувача, але в теж час і не відлякувати. Великі шрифти, виділення, правильне розташування заголовків і головне не перестаратися.
  • Релевантні слова і фрази. Вивчіть шлях користувача від формулювання проблеми, до вашого сайту, користуйтеся зрозумілими йому словами – це ключ до довіри.

простота

Сторінка повинна бути зрозумілою і простою. Пам’ятайте, що користувач може розгубитися і піти, якщо лендінг занадто перевантажений: кожен елемент який ускладнює landing page, зменшує шанси, що клієнт зробить потрібні вам дії, підриває довіру. Всі елементи повинні бути ясні, і використовуватися як необхідні. Поради:

  • Кожна деталь сторінки повинна підштовхнути відвідувача вчинити дію. Приберіть все, що заважає і не приносить користь.
  • У сторінки повинен бути тільки 1 головний call to action. Мета відвідин сторінки повинна бути ясна і полягати в 1 дії. Всі інші елементи повинні сприяти його виконанню.
  • На Лендінгу повинен бути вільний простір. LP повинна виглядати легкою і зрозумілою, щоб не відлякати відвідувача.

траєкторія погляду

Ви повинні бути впевнені, що користувач побачив усі елементи сторінки, які ви для нього приготували. Траєкторію погляду потрібно продумати на етапі схематизації сторінки. Правильно побудована траєкторія прискорює сприйняття інформації і дає вам впевненість, що користувач сайту не розгубиться. Поради:

  • Усі елементи landing page потрібно розташувати візуально в логічній послідовності. Для себе визначте порядок сторінки і дотримуйтеся його.
  • Не забувайте використовувати графічні елементи. Іконки, картинки, стрілки, кнопки – допоможуть вам правильно направити погляд відвідувача в потрібну частину сторінки.
  • Застосовуйте контрастні кольори для компонентів веб-сторінки. Помітні елементи не губляться і залишаються в полі зору відвідувача.

релевантність

Як правило, відвідувачі опиняються на landing page з певних джерел, на відміну від звичайних сайтів, тому landing page не повинна суперечити джерелу. Приміром якщо в рекламному оголошенні в фейсбуці пропонувався iPad 6 в 2 рази дешевше звичайної ціни, то на сторінці має бути присутня та ж модель планшету і з тією ж знижкою. Поради:

  • Для кожного продукту, послуги, промо-кампанії створюйте окрему landing page. Простота і швидкість створення landing page дозволяє робити окремі сторінки для кожної активності або продукту.
  • Сторінка повинна змінюватися відносно джерела трафіку – змінюйте контент, промо-коди і кінцеві дії, щоб дізнатися який вид залучення трафіку найбільш ефективний.

Не можна піддавати відвідувача ризикам

Відповідально поставтеся до питання інформаційної безпеки та конфіденційності, для виключення зловживань і шахрайства. Поради:

  • Запропонуйте покупцеві гарантії. Приміром, якщо пропонується замовити послугу або купити товар, передбачте варіант повернення грошей, якщо покупець залишиться незадоволеним купівлею.
  • Передбачте, всі можливі сумніви і страхи цільової аудиторії, ваше завдання – переконати її в протилежному. Найбільш часто занепокоєння пов’язане з трьома речами: час, безпека і витрати.
  • При можливості запропонуйте пробник товару, тестовий період для послуги.

дефіцит

Один з часто використовуваних прийомів – викликати відчуття дефіциту у відвідувача. Якщо потенційний клієнт відчує, що товар незабаром може зникнути з прилавків (складу) або ціна підскочить, це спрацює як каталізатор і він зробить покупку набагато швидше. Поради:

  • Текст, розміщений на сторінці, повинен передавати відчуття терміновості.
  • Динамічно оновлюйте інформацію, що повідомляє про дефіцит. Встановіть лічильник закінчення акції або дату закінчення терміну розпродажу або кількості товару.

елементи довіри

Існує безліч способів переконати відвідувача, що сайт надійний і безпечний. Одним з перевірених способів є використання сервісів соціальних мереж. Наприклад фейсбук віджет або стрічка твітів, відгуки vk.com, відгуки з інших сайтів, блогів. Поради:

  • Додайте соціальні дані, посилання на авторитетні веб-сервіси. Наприклад кількість лайків.
  • Застосуйте елементи довіри в зв’язку з call to action і використовуйте їх разом.
  • Чесність. Не використовуйте підроблені відгуки та іншу неперевірену інформацію, як правило люди відчувають брехню.

висновок

Landing page – це потужний сучасний інструмент, який може допомогти вашій цільовій аудиторії вчинити вирішальну дію. Аналізуйте свій досвід, експериментуйте і результат не примусить себе чекати.

 

 

admin (Author)