поведенческие факторы в продвижении
блог

Поведінковий фактор у просуванні ресурсу

 

Поведінковий фактор в ранжируванні та просуванні ресурсу

Постійне вдосконалення пошуковиків, зміни в алгоритмах ранжирування призвели до ключової ролі поведінкових факторів у визначенні якості сайту та отже формуванні результатів видачі. Цікаво також те, що дані фактори більш важливі для Яндекса, а Google використовує їх частково. Неможливо з точністю сказати яку роль поведінка користувачів гратиме в майбутньому, але сьогодні, її визначальна роль помітна для багатьох веб-майстрів.

Тому все більше власників сайтів, компаній зайнятих у сфері онлайн, ставлять у свої пріоритети нарощування показників активності відвідувачів.

Поведінкові чинники

Поведінковими факторами називають критерії характеризують якість веб ресурсу. Завдання пошукових систем – зрозуміти, що робить користувач на сайті і як він серфить по сторінкам. Також важливо час, який користувач проводить на сайті, враховуючи такі параметри, зрозумівши досвід користувача, пошуковик може на його основі запропонувати іншим користувачам більш достовірний результат, перевірений попередниками.

Не всі поведінкові фактори відомі, частина з них заявлена пошукачами, частина залишається в таємниці, відомі фактори я розташував у міру зниження важливості:

  • Час користувача на сайті з моменту переходу по з пошукової видачі.
  • Кількість відмов – співвідношення догляду з сайту після переходу з видачі в перші 10 секунд.
  • Кількість повернень в пошуку: якщо після відходу з сайту користувач знову шукає той же запит, пошуковик зверне на це увагу.
  • Глибина переглядів: скільки сторінок користувач відвідує зайшовши на сайт.
  • Значення CTR: правильність оформлення сніпетів (tittle, description).
  • Різноманітність джерел трафіку.
  • Алгоритм поведінкового просування

Кілька рекомендацій починаючим веб-майстрам:

1) Розробіть тематику ресурсу, складіть семантичне ядро, створіть навігаційну структуру сайту так, щоб користувач міг легко знайти те, що йому цікаво. Створюйте статті з привабливим оформленням, розміщуйте відео.

2) Реєструйте сайт у всіх пошукових системах Google, Яндекс, Binq, Yahoo, Рамблер та інших, встановіть аналітику Google. Аналітика повинна стати вашим порадником, допомогти оцінити позитивні та слабкі сторони сайту.

3) Постійно працюйте над контентом. Виробіть і дотримуйтеся свій стиль сайту.

 

admin (Author)