блог

15 помилок веб дизайну

За останні 5 років, мені доводилось не тільки розробляти проекти з нуля, але і робити редизайн сайтів, постійно узгоджуючи деталі з замовниками. З часом я помітив, що вкотре пояснюю ті ж самі речі, тому я вирішив описати типові помилки у веб дизайні, яких краще уникати на перших стадіях розробки. Отож список найпоширеніших помилок web дизайну з прикладами!

1. Відповідність стилю – відвідувач повинен з першого погляду розуміти, що це за сайт і де знайти те, що він шукає. Нажаль часто зустрічаються передизайнені сайти, де за дизайнерськими ідеями, не видно головної мети веб-ресурсу. Увага користувача – цінний ресурс сьогодні, якщо ви неправильно нею розпоряджаєтесь показник відмов у Google Analytics буде збільшуватись.

2. Нагромадження шрифтів – намагаючись прикрасити сайт та задовільнити естетичні вимоги користувачів, часто малодосвідчені дизайнери утворюють цілі шрифтові колекції. На прикладі в межах 1 екрану зосереджено 4 різних шрифти.помилка забагато шрифтів

Використовуйте 2 (бажано не більше 3х) шрифтів. Це ж стосується і їх розмірів.

3. Намагайтесь впорядкувати контент. Простий шматок тексту важко сприймати, використовуйте форматування тексту та впорядковуйте його:

  • розбийте текст на блоки з заголовками та підзаголовками,
  • структуруйте списки та таблиці,
  • додайте зображення,
  • виділіть найбільш важливі місця.

Це дозволить набагато легше сприйняти подану інформацію, користувачі віддячать вам гарними поведінковими факторами 🙂

4. Відмовтесь від музичного фону – таке буває рідко, але іноді зустрічаються замовники, яким важливо, щоб на сайті звучала “улюблена” мелодія. По перше, музика – це суб”єктивна річ, по друге, вона не завжди доцільна у вебі, по третє іноді відкривши ваш сайт у деяких ситуаціях у людей може початись паніка, адже ви не знаєте де зараз знаходиться ваш відвідувач і чи це доречно :). Проте, при потребі сайт можна оживити легкими і тихими звуками при певних діях.

5. Не використовуйте мерехтливі тексти чи банери, це дуже часто дратує відвідувачів.faq

 

 

6. Спростіть меню наскільки це можливо. Надто складне меню відсіює цільову аудиторію.

занадто складне випадаюче меню

7. Контраст і колір шрифта, повинні бути сумісні і не дратувати відвідувача

помилка вебдизайнера контраст

8. Не використовуйте стокові фотографії – вони надзвичайно типові і створюють враження шаблонності вашого сайту

стоковые фото вредят сайту

9.  Підберіть правильну кольорову гамму сайту з 3-5 функціональних кольорів. Вам допоможе спеціальний сервіс. Не використовуйте надто яскраві кольори.

10. Обережно використовуйте pop-up вікна, їх надмір може дратувати. При потребі можна обмежити показ такого вікна 1 раз одному користувачу.

pop-up вікно

11. Обережніше з фоном. Загальне правило чим більше світлих, м’яких тонів, тим краще.

обережно з фоном сайту

12. Не продовжуйте розмову з дизайнером, якщо він не знає про правила композиції та “золотий перетин”.

золотий перетин

13.  Відсутність вільного простору. Намагайтесь залишити незайняте місце на сайті, це важливо з позицій ергономіки читання не тільки з екрану, але й в паперових виданнях.

відсутність вільного простору

14. Відсутність чіткого плану – тверда рекомендація продумати сценарій поведінки користувача на сайті, а вже потім приступати до прототипування та дизайну, так результат буде завершеним і максимально ефективним.

15. 2016 рік на дворі – у вас ще не адаптивна верстка?

І головне: довіра – якщо ви знайшли дизайнера з гарним портфоліо, довіртеся його професіоналізму, придивіться наскільки він уважний до деталей і дозвольте йому запропонувати правильні рішення, у професіоналів великий досвід і їх рішення, як правило націлені на досягнення ваших цілей.

admin (Author)