привлечение клиента
блог

Інтернет для залучення клієнтів

Залучення клієнтів та Інтернет

Одне з найважливіших питань бізнесу – як залучити клієнта? Для далекоглядних підприємців питання звучить трохи інакше:

[messagebox type=”error” ]

Як побудувати систему, в якій клієнти будуть залучатися і від цього буде розвиватися сама система?

 

[/messagebox]

Основна мета бізнесу – це надання послуги або продаж товару. Але ринок, як правило насичений і товаром, і тими, хто його охоче пропонує.

Більшість підприємців не бачать необхідності в побудові системи бізнесу, вони діють або виходячи з відпрацьованого бізнес-процесу, або інтуїтивно.

Для початку розглянемо стандартні способи просування продукту. Перше, що робить звичайний бізнесмен – розміщує рекламу, це може бути білборд, сітілайт, радіо, газета, журнал або навіть телевізор, іноді залучають рекламну компанію, яка готує промоакції та інші активності. Результат як правило є, але конкуренти чомусь отримують більше замовлень. Без інтернету сьогодні уявити існування реклами неможливо, майбутнє вже настало і ті, хто поза Інтернетом щодня зникають з бізнесу.

І тут бізнес відкриває всесвітню павутину, як виявляється створенням сайту справа не закінчується, потрібно вкладати ще і ще, а компанії що продають послуги пов’язані з інтернетом (веб-студії, агентства інтернет маркетингу, digital-агентства і тд) практично завжди переслідують ту ж мету – що і їх клієнт, продати послугу якомога дорожче, вклавши при цьому якомога менше ресурсу. Ті, хто дійсно стежить за якістю, виставляють в підсумку величезний чек. Тому слід шукати золоту середину, а це або невеликі студії, що працюють на натхненні (як правило недовго), або студії, які правильно побудували бізнес модель, мотивація яких залежить від прибутку клієнта, або фрілансери, з хорошим портфоліо.

про шляхи залучення клієнтів

  • контекстна реклама
  • медійна реклама
  • реклама в соцмережах
  • розсилки
  • SMM
  • SEO
  • банерна реклама
  • тематичні публікації
  • Інтернет PR
  • розвиток сайту
  • блог
  • відео-блог і багато інших

Шляхів залучення звичайно безліч (їх кількість зростає), до кожного бізнесу підбирати їх треба індивідуально, не всім підійде SMM, не всі отримають ефект від SEO, а контекстна реклама деяким клієнтам виявиться занадто дорогим і малоефективним вкладенням.

Наша команда проведе аудит вашого проекту і надасть консультації по розвитку бізнесу в інтернеті.

admin (Author)