конверсія
блог

Підвищуємо конверсію!

Вимірювання конверсії

Щоб щось зробити з конверсією, її потрібно спочатку виміряти. Для вимірювання конверсії веб-сторінок, основна мета яких певна дія відвідувача в офлайні (наприклад: дзвінок, відвідування магазину) вирахувати конверсію стає дуже важко. Адже ми не можемо прорахувати візити до магазину пов’язані з сайтом. В таких випадках використовують методику Call tracking’а (метод відстеження дзвінків).

Суть криється в тому, що кожен відвідувач / або людина, що телефонує має бути опитана про джерело інформації. Також більш прогресивний метод, полягає в маркуванні телефонних номерів під кожен окремий канал продажів. Наприклад, клієнт прийшов з контекстної реклами буде бачити номер А, а клієнт з соцмереж номер В. Таким чином в результаті ми будемо знати який канал був найбільш ефективний, яка ціна контакту і т.д.

Також часто застосовується, особливо в офлайн каналах – розміщення промокоду зі знижкою, таким чином ми не тільки стимулюємо покупку, але і знаємо яке джерело привело відвідувача. Ці методики при необхідності також можна поєднувати.

Способи підвищення конверсії в електронній комерції

Методи використовувані для підвищення конверсії існують в досить великій кількості і оскільки сама сфера розвивається, росте і їх число. Ми виділимо найбільш впливові, але не забувайте, що слід використовувати максимум можливостей, і відповідно вас може проконсультувати фахівець.

1 Покажіть свою унікальну торгову пропозицію (УТП) у найбільш помітному місці, розкажіть чому відвідувачу вашого сайту або лендінгу буде вигідно взаємодіяти саме з вами.

2 Сайт повинен максимально відповідати рекламній пропозиції. Наприклад, якщо в рекламному заголовку пропонується купити iPhone 6, а на сайті їх немає в наявності або продаються китайські копії, зрозуміло що конверсія буде мінімальною. Також подбайте про наповнення – тексти, зображення, відео.

3 Юзабіліті – оцініть зручність роботи з вашим сайтом. Запропонуйте оцінити зручність своїм знайомим, не пов’язаним з вашим бізнесом, ще краще – цільовій аудиторії, уважно слухайте всі зауваження, вчіться у більш сильних конкурентів. Грамотне розміщення елементів на сторінках, навігація, економлять час користувачів, а вони в свою чергу, починають довіряти ресурсу.

Facebook Comments
admin (Author)