SEO
блог

Автоматизація SEO просування сайтів: за і проти

Чи варто користуватися автоматичним просуванням сайтів

Багато сервісів для атвоматичного просування зараз пропонують свої послуги власникам сайтів. Вони привертають велику кількість публіки, яка зацікавлена простотою і доступністю, складаючи конкуренцію SEO-фахівцям. Ці сервіси обіцяють вивести сайт в ТОП-10 пошукової системи в максимально короткі строки.

Західний Інтернет заснований на принципово іншому підході до просування. В цьому напрямку поступово рухаємося і ми. В основі підходу лежить унікальний і якісний контент, здатний поступово зробити сайт популярним. Така стратегія розписується звичайно з перспективою від 3 років. В нашому ж просторі ніхто не схоче і не буде чекати такий час, оскільки для нашого бізнесу цей час сумісний зі смертю. Тому численні студії, фрілансери і сервіси розвинули не лише бізнес, а й цілу сферу, маніпулюючи результатами видачі пошукової системи.

Ідея автоматизації SEO-бізнесу лежить в тому, що посилання, на сторінку яка просувається,  закуповуються масово. У сервісів зазвичай є налаштування, що дозволяють фільтрацію баз сайтів за тематиками, ТІЦ або PageRank.

Переваги автоматичного просування

Важливою перевагою автоматизації є простота і відносна дешевизна. Багато “клієнтів” вирішують заощадити і самостійно просуватися. Ось деякі сервіси, якими користуються власники сайтів і початківці оптимізатори:

[buttonsolid link=”https://seopult.ru/ref/219b6a6f7077a18f” type=”emerald” size=”small” ] SeoPult [/buttonsolid]   [buttonsolid link=”http://www.rookee.ru/Web/Register.aspx?pid=942f4bbde92e3ba66e47b6d7a58557a19ac361″ type=”peter_river” size=”small” ] Rookee [/buttonsolid]   [buttonsolid link=”https://www.megaindex.ru/?from=58630″ type=”amethyst” size=”small” ]Megaindex [/buttonsolid]   [buttonsolid link=”http://www.webeffector.ru/?invitation=4453152ed1ef3564600f993dfb255e39″ type=”pumpkin” size=”small” ] Webeffector [/buttonsolid]

 

Недоліки автоматичних систем просування

Найголовніший недолік автоматичного просування – безграмотність так званих “оптимізаторів”. За великим рахунком – це люди без спеціальних навичок. І як результат – дуже часті фільтри пошукових систем на радість студіям і фрілансерам, які потім з під цих фільтрів виводять довгими зимовими вечорами.

важкий вибір

Тут на жаль немає вибору в співвідношенні ціна / якість. Якщо ви потрапили до правильного фахівця, ціна буде зумовлена строго визначеними факторами, оскільки фахівець бере її на підставі конкурентності запиту, включаючи як правило 10-30% до бюджету – свого заробітку. Користуватися автоматичними сервісами варто тільки у випадку низької конкуренції сайта, вузького регіону в поєднанні з максимально детальними налаштуваннями сервісу.

 

Facebook Comments
admin (Author)